>

مشاوره

Counseling

یک مشاور به زبان ساده فردی است که پیشنهادهای حرفه ای و ماهرانه به مجموعه مدیران شرکت می دهد و با ارائه راهکار، چشم اندازو استراتژی موثر امکان توسعه شرکتها را فراهم می آورد. به تجربه اثبات گردیده که به روی مشاورانی که از خارج سازمان می آیند تمرکز کنید. متخصصانی در زمینه های مختلف که برای حل مشکلات، بررسی مسایل کارمندان، بهبود عملکرد سازمان، ادامه تجربه های حرفه ای یا دانش و مهارت های فنی و عملکردی که از نظر سازمان و مدیران آن ضروری هستند به سازمان دعوت شوند. ازطریق مشاوران حوزه کسب و کار و فروش و بازاریابی اطمینان حاصل خواهید کرد که در مسیر درستی قدم برمی دارید چرا که او فرد بی طرفی است که موارد ارزشمندی را در مورد خودتان به شما می آموزد و تمام تلاشش را به کار می گیرد تا دیدگاه های عقلانی و نه احساسی به شما ارایه نماید زیرا که آنها در طول سالهای متمادی بارها و بارها در موقعیتی شبیه به موقعیت شما قرار گرفته اند. مشاور نقاط ضعف و قوت تان را شناسایی  و اعتماد به نفس را به شما عطا می نمایند. او تمام تمرکزش را به روی حل مسایل کاری شما می گذارد و در نهایت به یاری تان می آید تا به اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود دست یابید. آنها در پرورش افراد سازمانی شما جذب و احتمالا اخراج پرسنل و ظهور ایده های جدید نقش مهمی را برایتان ایفا می کنند.
88 % مالکان کسب و کارها که از مشاور استفاده کرده اند اذغان می کنند که وجود مشاور بسیار ارزشمند بوده و منجر به موفقیت چند برابری آنها در توسعه، فروش و بالندگی مجموعه شان شده است. 
پیش از آنکه از کسی درخواست کنید تا مشاور شما باشد، باید مطمئن شوید او شخص مناسبی برای این کار است. یک مشاور کارآمد کسی است که دو یا سه سطح بالاتر از شما است، اما مستقیماً با شما کار نمی کند. اگر کار شما مستقیماً روی آنها تاثیرگذار باشد این برای او سخت تر است که به شما بازخوردی سازنده و بی طرفانه بدهد. 
ابتدا از خودتان بپرسید چگونه داشتن یک مشاور در موقعیت فعلی تان به شما سود خواهد رساند. شاید شما به دنبال مشاوری هستید که اهداف شغلی شما را حمایت و راهکارهای حرفه ای به شما ارائه دهد  یا شاید به دنبال کسی با تخصص خاصی هستید تا شما را در مسیر اهداف تان یاری و درآن موضوع خاص هدایت تان کند. شاید حتی مشاوران متفاوتی دارید که  حامی توانایی های حرفه ای، شخصی و روحی شما باشند و بعنوان بازویی قوی در کنارتان سریعتر به اهداف سازمانی خود دست یابید.
زمانی که شما مشاور تمام عیار و کاملی را شناسایی و به تخصص و تجارب او اطمینان کردید آن زمان می توانید از آنها کمک بگیرید. 
مشاور فروش و بازاریابی فردی با تجربه کار و فعالیت علمی و عملی در حوزه های مختلف بازاریابی از جمله برگزاری کمپین های بازاریابی و تبلیغات جهت شرکت های بزرگ و کوچک می باشد. 
یک مشاور بازاریابی و فروش فردی است کاملاً حرفه ای و با مهارت بالا که قدرت درک و تحلیل عوامل انگیزشی مصرف کنندگان و چگونگی استفاده از استراتژی ها برای رشد هر کسب و کاری را دارا است. مشاور بازاریابی شخصی است که به یک کسب وکار و چگونگی ارتباط و تعامل با مشتریان و بازار فعلی احاطه داشته و در این رابطه راهکار فعلی  و عملی اش را ارائه می دهد. علاوه بر این مشاور بازاریابی و تبلیغات در تعیین این موضوع که غیر از بازار فعلی و شناخته شده دیگر چه گروهی از مصرف کنندگان ممکن است نسبت به استفاده از محصول یا خدمت ترغیب شوند و اینکه چگونه می توان بازار را توسعه داد نیز کمک شایان توجهی به شما می کند که همین امر موجب رشد فروش و توسعه کمی و کیفی شرکت تان می شود. او طی یک فرایند حرفه ای و پایبندی به اهداف شرکت، میزان موفقیت در رسیدن به اهداف شرکت را از طریق بررسی نتایج همگام با استراتژی شرکت راه اندازی، اندازه گیری و گزارش گیری می کند. 
شما هم اگر می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی یا توسعه و میزان فروش تان را ارتقاء دهید:
-    نیاز به اهداف بخوبی تعریف شده ای دارید.
-    نیاز به یک طرح منسجم بازاریابی استراتژیک دارید.
-    در نظارت بر معیارهای کلیدی به منظور اندازه گیری میزان موفقیت به کمک نیاز دارید.
-    در تعیین معیارهای کلیدی شک دارید (ترافیک روزانه مشتریان).
-    خواهان بهبود روابط و میزان وفاداری با مراجعان و مشتریان فعلی هستید.
-    تمایل به ورود به بازارهای جدید و جذب مشتریان جدید دارید. 
جهت جذب مشاور بازاریابی و فروش برای مجموعه خود تردیدی به دل راه ندهید.
مجموعه تصویر هنر توسعه  نیز با بهره مندی از تجارب ارزشمند سی ساله و امکانات و تجهیزات پیشرفته توسط اساتید بنام این رشته ارزشمند برای رشد و بالندگی مجموعه وزین شما قدم به قدم تا رسیدن به اهداف سازمان و مجموعه تجاری شما مدیران فهیم و بزرگوار همواره در کنارتان بوده و خواهد بود...

Share